TÜBİTAK 1001 - Projenin Amacı
5-6 yaş grubu çocukların yaratıcılık ve eleştirel düşünme becerilerini geliştirecek STEM PDE ve STEM D-PDE oluşturmanın ve etkililiğini değerlendirmenin amaçlandığı proje kapsamında aşağıdaki problem durumlarına cevap aranacaktır.
(1) Kontrol grubunda yer alan 5-6 yaş grubu çocukların yaratıcılık becerisi öntest ve sontest puanları arasında anlamlı farklılık var mıdır?
(2) Deney grubu 1 de yer alan 5-6 yaş grubu çocukların yaratıcılık becerisi öntest ve son test puanları arasında anlamlı farklılık var mıdır?
(3) Deney grubu 2 de yer alan 5-6 yaş grubu çocukların yaratıcılık becerisi öntest ve son test puanları arasında anlamlı farklılık var mıdır?
(4) Kontrol grubunda yer alan çocukların eleştirel düşünme becerileri öntest ve sontest puanları arasında anlamlı farklılık var mıdır?
(5) Deney grubu 1 de yer alan 5-6 yaş grubu çocukların eleştirel düşünme becerisi öntest ve son test puanları arasında anlamlı farklılık var mıdır?
(6) Deney grubu 2 de yer alan 5-6 yaş grubu çocukların eleştirel düşünme becerisi öntest ve son test puanları arasında anlamlı farklılık var mıdır?
(7) Deney grubu 1 de yer alan 5-6 yaş grubu çocukların yaratıcılık becerisi son test puanları ile Deney grubu 2 de yer alan 5-6 yaş grubu çocukların yaratıcılık becerisi son test puanları ve kontrol grubunda yer alan 5-6 yaş grubu çocukların yaratıcılık becerisi son test puanları arasında anlamlı farklılık var mıdır?
(8) Deney grubu 1 de yer alan 5-6 yaş grubu çocukların eleştirel düşünme becerisi son test puanları ile Deney grubu 2 de yer alan 5-6 yaş grubu çocukların eleştirel düşünme becerisi son test puanları ve kontrol grubunda yer alan 5-6 yaş grubu çocukların eleştirel düşünme becerisi son test puanları arasında anlamlı farklılık var mıdır?